The Street: "11 o'clock in the morning"

Sunday, November 25, 2012

"11 o'clock in the morning"

Buna seara!

     La fel ca si data trecuta o sa ma rezum la doar cateva cuvinte pentru postarea aceasta!
   
     In urma cu cateva zile am idescoperit profilul unei foste colege  pe Chictopia iar dupa un schimb de e-mail-uri si numere de telefon am stabilit sa ne vedem la o cafea! Stiu ca tinuta si machiajul nu prea se justifica la acea ora a diminetii   dar, cred ca am uitat sa mentionez ca Laura este si ea o blogger-ita de moda mult mai experimentata decat mine.

     Cum printre altele ne intalnisem sa facem si vreo doua poze m-am gandit ca daca-mi indes palaria aceea pe cap poate trec neobservata! Dimpotriva! Exact ca strutul am facut, el daca baga capul in nisip si nu mai vede nimic are impresia ca nici nu e vazut, asa si eu... cu palaria pe ochi aveam impresia ca nici altii nu ma vad pe mine! Dupa ce "ne-am rupt in figuri" vre-o jumatate de ora pozand, am mers sa bem o cafea si sa ne punem la curent cu ce s-a mai intampalt in ultimii ani in viata noastra (nu ne-am mai vazut de vreo 5-6 ani)!

    La fel cum mentioneaza si ea, cred ca ne vom intalni mult mai des de acum inainte pentru ca avem multe lucruri in comun!

    Vizitati blogul ei aici!

I  was wearing: Zara pants and bag, Hugo Boss shirt, Gas jacket, custom made boots, Meli Melo hat!





























English summary:

     I was wearing this outfit a couple of days ago while meeting with a friend for coffee! Maybe you know Laura from Living in a sh0e! She is a very young and stylish mom! I was wearing my new hat and gloves! This is a first interpretation for those pants and shirt, next time I'll show you another one, a more casual one!

I wish you all good night!


8 comments :

  1. Imi place combinatia dintre geaca de piele si gulerul de blana. Un look foarte reusit!

    ReplyDelete
  2. Toata piesele merg bine impreuna si decorul se potriveste de minue. Imi plac pozele :)

    ReplyDelete
  3. Excelent, fix pe gustul meu!

    ReplyDelete
  4. super extra mega cool outfit!!!:)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Multumesc pentru vizita!

    Tinuta ta este dementiala!
    Ador jeaca de piele si gulerul de blana peste:)

    Pupici,
    Silvia


    http://rock-and-roses.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...