The Street: Its smells like winter!

Wednesday, November 21, 2012

Its smells like winter!

Buna seara!

     O sa incerc sa termin cat pot de repede pentru ca e deja tarziu si ar trebui sa merg la culcare!
    Asa ca, dupa cum am promis ultima data, o sa va prezint o tinuta mai adecvata pentru vremea de afara! Aceste fotografii le-am facut saptamana aceasta in timpul unei plimbari prin parc!
     Din pacate nu mai au calitatea cu care v-am obisnuit pentru ca sunt facute cu iPhone-ul meu si nu cu aparatul Klaudiei :)  !

      In poze port perechea mea de cizme preferata in ultimul timp... Le am cam de o saptamana si nu cred ca am purtat altceva de atunci (cu exceptia papucilor de casa)! Am combinat-o cu o pereche de pantaloni in carouri care pe vremuri imi venenau mai lejer si aveau si dunga dar in toamna asta stau foarte mulati si arata ca o pereche de pantoloni pentru echitatie... ceea ce nu-mi displace neaparat, iar peste toate astea am aruncat o capa care imi place extraordinar de mult si cred ca e si mai potrivita pentru anotimpul acesta... aaa si sa nu uit de gulerul meu fin si pufos si calduros fara de care nu stiu ce m-as face de doua ierni incoace!

       Bineinteles ca trebuia si un "boost" de culoare pe care l-am adus prin manusile acestea rosii de piele intoarsa iar cred ca va mai amintiti de poseta aceasta primita cadou de la bunica mea!

    Noapte buna!

I was wearing Zara pants, H&M gloves, trifted cape and boots from a local boutique!













English summary:

     I was wearing this outfit a few days ago and I think it is very appropriate for this time of year! Those boots are new in my closet and I just love them! I wore them every day for the last week and it feels great! And this cape goes perfectly with my boots! I like this outfit a lot and I think it looks great ! Don't you?

     Good night! 

7 comments :

  1. In ce parc ai fost?
    Imi place ca ai prins vreme frumoasa ;)

    ReplyDelete
  2. Nici nu stiu sa-ti spun... cumva vis-a-vis de parcul din spatele magazinului Bega! In spatele statiei de toleibus! E foarte mic parcul, dar eram in trecere pe acolo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da il stiu :) arata destul de bine in poze.
      Sa stii ca si mie imi miroase a iarna :D si parca e placut, abia astept luna Decembrie :D

      Delete
  3. Ochelarii si manusile contureaza foarte frumos tinuta, imi place!

    ReplyDelete
  4. foarte frumoasa tinuta! follow you.pup

    ReplyDelete
  5. What a lovely park you visited! And of course, nice outfit!

    http://theredcoatodyssey.blogspot.mx/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...