The Street: Once upon a time!

Friday, November 16, 2012

Once upon a time!


Hey!


      Buna seara! O sa incerc de astazi inainte sa postez in limba mea materna, si as vrea sa primesc un feedback, altfel o sa revin la vechiul obicei de a ma exprima intr-o limba de circulatie international nu care cumva sa nu inteleaga toata lumea ce am eu de spus J.

      Dupa ce imi aleg tinuta care vreau sa o prezint, imi dau seama ca in ultimul timp postez tot felul de outfituri alcatuite din cel putin un element vintage… Sa stiti ca am in garderoba si elemente din sezonul acesta in cazul in care credeati ca port aceasi marime cu bunica mea (desi chiar purtam  aceasi marime)!

      Tinuta din fotografiile de mai jos se potriveste foarte bine cu decorul, si poate de aceea, aceasta sedinta foto o sa va duca pana la capat putin in timp, deoarece majoritatea tinutelor au un aer retro, romantic sau boem , pentru a se potrivi cu locatia care are un aer deosebit (la propriu si la figurat)…

      Trebuie sa-i multumesc bunicii mele pentru fusta J, si mai departe stiti deja, ElizaPavel – Hairstylist, Oxana Bocancea – Makeup Artist, Wish Studio Timisoara,  Hotel Restaurant Stejarul – pentru locatia deosebita si KK Photography pentru poze!

I was wearing Zara blouse, vintage skirt, Manolo Blahnik shoes!
















English summary:

Hello International readers!


      Today I have decided to post in my maternal language too, so for now on, at least for a while, you will find my English summary at the end of every post!

      I was telling my Romanian followers that lately I am posting a lot of retro outfits, and I don't know why... maybe because is autumn and that gives a strange feeling that sets me back in time... Whatever, it doesn't matter if you like the outfit!

I wish you all a good night!  




2 comments :

  1. hm...cred ca este ok...sa te exprimi si in romana...macar uneori!!:))tinuta imi place mult...si sa stii ca este anul vintage -ului :)))

    ReplyDelete
  2. ooo lovely pics and lovely style♥♥♥ love your hair!!! kisses

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...