The Street: What to wear on Christmas party!

Wednesday, December 19, 2012

What to wear on Christmas party!

Buna seara!

      Asa cum se cade fiecarui blogger de moda, astazi vin si eu cu cateva propuneri pentru sarbatorile acestea!

     O sa impart aceasta postare in doua parti, asa ca astazi discutam de partea I - Rochii fabuloase pentru petrecerea de Craciun!

      In speranta ca veti avea parte de o petrecere deosebita, plina de fantezie intr-un decor spectaculos si intr-o companie selecta va voi prezenta cateva tinute speciale.

     Imi plac in mod deosebit, in acest sezon, rochiile create de Elie Saab! Dar trebuie sa prezentam si creatiile casei Ghivenchy, Dior, Oscar de la Renta si altii!

     Ordinea in care le voi prezenta va fi in functie de preferintele mele desi tin sa va spun ca imi place fiecare in parte foarte mult si am intampinat dificultati in realizarea acestui clasament!

Deci sa incepem, pe locul I, Elie Saab...






















 English summary:

Good evening!

     Today let's talk about parties, Christmas parties and what you are going to wear!
Here are some of my suggestions for this year Christmas party!

     One of my favorite designers for this season is Elie Saab!  Her gowns are amazing!

     I wish you all to have a great Christmas and if you are going to wear some of these beautiful gowns nothing else will go wrong!

     This ranking is based on my preferences, but every single gown in so special and beautiful!

     I'll be back with part two of this special holiday post, with some suggestions for the New Year's Eve party gowns!

Come back soon!


6 comments :

  1. sunt superbe, in special a doua, cea aurie cu frunze! superbe! eu am sa port o rochie simpla si aurie de sarbatori! abia astept! te pup, multumesc pt postare!

    http://simonaion.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. great selection! I would love to see your ideas too! XOXO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate am pregatit o noua sedinta foto doar la inceputul anului viitor! Pana atunci va trebui sa vad ce pot sa fac ca sa va prezint, totusi, tinuta mea de sarbatori!

      Delete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...