The Street: Ding, ding, dong!

Thursday, August 8, 2013

Ding, ding, dong!

[EN] As I was telling you in the preview post I really needed some luck. And it looks like, that after all, I am lucky! I've got my wish, well at least half a wish but is still a major thing for me. From now on let's hope things will get back to normal at least regarding my activity on the blog.
 
    A few weeks ago I heard one of my colleague saying something very funny at that moment, but I realize that I was dreaming to say  it too, and mean it.
So finally the day had come for me to say it too :

  "Fuck this shit, I am going home "

And so I did!

I was wearing random top and pants, Mango clutch and Stradivarius sandals!











[RO] Cum va spuneam si in postarea anterioara aveam nevoie de putin noroc. Si se pare ca am avut! Mi s-a indeplinit dorinta, ca sa fiu sincera jumatate de dorinta, dar totusi este o realizare destul de mare. Sa speram ca de acum inainte lucrurile vor intra pe un fagas normal, cel putin in ceea ce priveste activitatea mea pe blog.

    Acum cateva zile am auzit o colega de lucru spunand ceva foarte amuzant la momentul acela si am realizat ca si eu imi doresc sa spun acelasi lucru, si sa vorbesc serios.

In engleza suna cam asa: "Fuck this shit, I am going home ", iar in traducere libera ceva de genul: "La naiba cu toate, eu plec acasa".

    In sfarsit ziua aceasta a venit, si fix asa am facut!

9 comments :

  1. Good luck with your new luck ;)

    ReplyDelete
  2. Yeyyyyyy ma bucur ca in cele din urma norocul te-a gasit!:)Si sper sa nu te mai paraseasca!:)

    ReplyDelete
  3. Pantalonii sunt superbi! Iar clutch-ul se potriveste perfect!

    Roxx~
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  4. Ce frumoase sunt pozele! Ma bucur pentru tine, sper ca totul va merge ok!
    www.101FashionStreet.com www.ABelle.ro

    ReplyDelete
  5. Super! Sti cum se zice, norocul ti-l faci singur, asa ca, da-i bataie!

    ReplyDelete
  6. ce tinuta colorata si fresh! te prinde bine :) si clutchul e super!
    Te pup, weekend frumos!


    noissapym.blogspot.ro

    ReplyDelete
  7. esti superba

    http://ladytruemiss.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...