The Street: I love it, I don't love it anymore

Saturday, October 12, 2013

I love it, I don't love it anymore

[EN] Last weekend I decided I am going to let go to some of my clothes.

     So this is a "Blog Sale" Post and several will follow.

[RO] Weekend-ul trecut m-am decis ca este momentul sa renunt la cateva dintre hainutele mele. Am luat aceasta decizie din urmatoarele motive: in unul din cazuri, anul acesta mi-am cumparat un cardigan asemanator cu cel de mai jos (pur si simplu am uitat ca mai am unul), in alt caz mi-am cumparat ba o marime prea mare, ba prea mica si nu am putut sa le port, in alte cazuri nu am purtat hainele pentru ca nu am avut ocazia si mi-am dat seama ca in fiecare sezon le plimb dintr-un dulap intr-altul, etc.

    Asa ca astazi incep "Blog Sale"-ul de Toamna cu un Cardigan Mango, care este foarte potrivit pentru vremea aceasta  cat si pentru inceputul de primavara. Eu m-am bucurat o vreme de el si imi place foarte mult, e foarte confortabil, dar anul acesta, spre rusinea mea, am uitat de el si mi-am luat un cardigan asemanator, asa ca am hotarat ca este momentul sa ma despasrt de el.

    De asemenea, si colierul purtat in poze este de vanzare, preturile le veti gasi la sectiune Blog Sale!

Nu uitati de sectiune Blog Sale, alte produse va asteapta acolo!

I was wearing Mango cardigan, Wrangler skirt and boots, H&M socks, Zara blouse and Musette bag!






1 comment :

  1. Doamne cat de mult imi place combinatia asta!! Ciorapii colorati fac toti banii, arati super!

    http://diana.doubleweb.ro/domnita-din-cetate/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...