The Street: The Muffin Fairy

Sunday, March 2, 2014

The Muffin Fairy

Astazi este prima zi de primavara!

Dupa o foarte lunga asteptare, cum am promis, astazi va prezint colectia mea de sorturi vesele si cu pofta de "bucatarit" .

Va spun sicer ca nu am fost niciodata o mare bucatareasa, sau ca sa fiu sincera, n-am avut nicio urma de pasiune spre aceasta activitate. In schimb intotdeauna mi-au placut decorurile vintage din filme cu casnice coafate si machiate perfect, purtand sorturi care mai de care mai frumoase si mai atent lucrate, in bucatarii ideale, facand placinte cu carne sau cate un sos delicios, prajiturelle, biscuiti sau torturi.

    Nu stiu cate dintre voi ati vazut filmul "Julie & Julia". Va amintiti de Julia Child in minunata ei bucatarie din care nu ai mai fi vrut sa iesi? Nu am crezut ca bucataria si indatoririle casnice pot fi si altcumva decat plictisitoare, facute din obligatie si deloc distractive... pana nu am vazut acest film.


"You should have seen the way those man looked at me" - Julia Child

    De asemenea, va aduceti aminte de Charoltte din Sex And The City? Familista convinsa care ar face orice pentru familia perfecta in caminul ideal? Cea care purta vintage Valentino in bucatarie in timp ce pregatea zeci de cupcakes? Si ea reusea perfect sa imbine acea latura feminina, eleganta cu cea practica si casnica in bucataria ei mai putin perfecta in momentul acela :)


    Un alt personaj pe care il admiram pentru faptul ca ma facea sa-mi doresc sa imi petrec mai mult timp in bucatarie facand si altceva decat o cafea era Bree Van de Kamp din "Desperate Housewife". A fost personajul meu preferat deoarece tot tipul avea un look perfect pus la punct si prezenta o eleganta aparte pana si in bucatarie.


   In principiu acestea au fost personajele ce m-au inspirat sa fac ceva ca sa nu mi se mai pra atat de plictisitoare bucataria.

    Asa ca astazi va fac cadou un martisor.



M-am gandit sa fac cadou un sort uneia dintre voi. Desi stiu ca le veti purta voi fetelor, in cele mai multe cazuri, asta nu inseamna ca nu puteti primi cadou unul de la cei ce asteapta sa faceti minuni in bucatarie.

Pentru a va inscrie la concurs trebuie sa urmariti 3 pasi simpli:

1. Inscrieti-va pe blg AICI;
2. Dati Like paginii de Facebook AICI;
3. Dati share pozei de concurs AICI;
4. Nu uitati sa lasati un comentariu pe facebook sau la aceasta postare cu sortul pe care vi-l doriti!

    Bineinteles ca daca nu va simtiti foarte norocoase astfel incat sa-l castigati puteti oricand sa il cumparati. Orice sort. Pana pe 8 Martie fiecare comanda va fii insotita de un cadou surpriza! Va spun sincer ca sunt minunate cadourile ce le-am pregatit pentru cele care vor comanda primele sorturi.

    Puteti sa-l faceti cadou de 8 Martie mamelor si bunicelor voastre sau oricarei persoane considerati ca trebuie sa-i faceti un cadou sugestiv ;).




Sorturile au o marime universala, potrivindu-se fiecarei siluete datorita panglicii cu care se leaga la spate. In poza de mai sus Eu port un sort cu homari, mie mi se pare unul foarte amuzant, iar Miha from Color your life poarta unul foarte "girlie" cu cupcakes.


Ne-am distrat copios cu prajiturelele delicioase pe care "le-am copt" in tipul sedintei foto. Miha poarta un sort cu cirese si volanase foarte feminine iar eu port cel mai colorat sort sin colectie. Flower power!


Ooo, sortul meu vintage, cel galben... cred ca este preferatul meu. Pana si eu mi-am facut unul asa, iar Miha poarta sortul cu ceainicul si cu pieptul decupat in forma de inimioara. E asa draguta :) 


    Sa nu uit sa multumesc in mod deosebit celor ce ne-au pus la dispozitie bucataria aceasta care este visul oricei gospodine serioase, Viva Facilities. Gasiti mai multe detalii pe site-ul lor si daca aveti vreo bucatarie fantezie sau orice proiect de mobila ei sigur va vor putea indeplini dorinta.



    Si sa-i multumim si Klaudiei de la KK Photography pentru cele mai frumoase poze. Cadre si ipostaze cum sincer nici nu ma asteptam. Va spun sincer ca mi-a intrecut asteptarile aceasta sedinta photo.

    Puteti sa urmariti activitatea ei pe Facebook sau daca aveti momente speciale pe care vreti sa le imortalizati,ea este persoana potrivita.









Veti gasi in permanenta aceasta colectie intr-o noua pagina pe blog: The Muffin Fairy. Voi incerca in mod frecvent sa improspatez colectia cu noi modele jucause si deosebite. 

Va astept in fiecare zi pe blog!


Today is the first day of spring!

After a very long wait, as promised, today I present my collection of “happy” aprons that gives you lust for "kitchen".

I've never been a great cook, and to be honest, I had no trace of passion for this activity. Instead I've always liked movies that present vintage décor, with perfect housewives wearing perfect hairdo and makeup.

     I do not know how many of you have seen the movie "Julie & Julia". Remember Julia Child in her wonderful kitchen that you would not want to get out from? I thought the kitchen and household duties and can be anything but boring, made out ​​of obligation and no fun ... until I saw this film.

To register my giveaway, all you have to do is following 3 simple steps:  

1. Join my blog HERE;
2. Like the The Street on Facebook HERE;
3. Share the giveaway photo HERE;
4. Do not forget to leave a comment with your favorite apron;

     Of course, if you don’t feel very lucky to win, you can always buy it. Any apron you like. Until 8th of March every order will be accompanied by a surprise gift! They are wonderful gifts, honestly say , that we have prepared for those who will order the first aprons. 



2 comments :

  1. They are wonderful! I also want to own something similar! Be sure to see the movie Julie and Julia. Charlotte just perfect housewife! She is beautiful!
    http://vadimelena.blogspot.ru/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...