The Street: Dear Zara,

Wednesday, April 2, 2014

Dear Zara,

For my Romanian readers!

  Dupa cum cred ca deja ati aflat, astazi are loc lansarea magazinului online Zara! Campania a fost una deosebita din punctul meu de vedere deoarece a implicat o comunitate online foarte mare.

    Cum am ajuns eu implicata in aceasta campanie?! 

    Bineinteles de bunavoie si nesilita de nimeni in schimb cu foarte mult scepticism... pana acum cateva zile cand primesc la birou un voucher din partea ZARA. Vocherul a venit ambalat frumos intr-o cutiuta eleganta, cutiuta ambalata intr-o hartie, si tot pachetul invelit intr-o punga de plastic sigilata pe care mi-a livrat-o baiatul de la firma de curierat... Orice urma de scepticism s-a evaporat instantaneu cand am deschis coletul! 

    Voucherul anunta lanseara magazinului online si ne dadea un avans de 2 zile celor privilegiati  pentru a ne bucura in premiera de aceasta experienta si de a reusi sa o impartasim cu voi.

    Numai va puteti imagina entuziasmul meu... E ca si cand i-as fi dat voie fetitei mele sa-si aleaga tot ce vrea dintr-o cofetarie!

    Partea cea mai frumoasa e ca iti comanzi online produsele, acestea iti sunt livrate fie acasa fie la cel mai apropiat magazin Zara, le poti proba si combina cu restul garderobei tale si daca cumva marimea sau croiul nu s-au potrivit siluetei tale, sau pur si simplu nu iti place cum iti vine o pereche de blugi sau un cardigan, le poti returna... no strings attached!

    Ce cadouri minunate poti sa faci celor dragi aflati in alte orase ... cu cateva clicuri poti sa expediezi cadourile perfecte prietenelor tale, fratilor, parintilor sau poti sa inlocuiesti clasicele biletele de dragoste anonime cu posete sau esarfe foarte chic...

    Deci sa revenim la subiect!



    Eu zic sa dati si voi o raita prin Shop Online Zara, sigur veti fi inspirati!

    Sa va arat ce mi-a facut mie ziua mai frumoasa alaltaieri:




PANTALON BAGGY






BLUZĂ BRODATĂ CU GULER ÎNALT




Sper sa revin saptamana viitoare cu un outfit post compus din elementele de mai sus!

Yay, can't wait!

2 comments :

  1. topul cu volane arata foarte bine, de abia astept sa dau o tura prin magazinul online :)

    ReplyDelete
  2. Very beautiful collection!

    I follow you beautiful blog. I hope you will follow me back and I will wait for you in my blog www.gabusiek.blogspot.com

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...