The Street: Yellow!

Monday, June 9, 2014

Yellow!

   Se anunta o vara torida, dar pana la sfarsitul verii mai avem multe saptamani de indurat caldura cotropitoare si lumina orbitoare a soarelui. Si cum vara parca esti indemnat/inspirat sa porti culori calde si puternice (galben, portocaliu, mov) nici eu n-am rezistat acestei fuste... dintr-un nu stiu care motiv a trebuit s-o am desi niciodata nu m-am gandit ca as fi o persoana ce prefera aceasta culoare.

    Hmmm.... pe masura ce inaintam in viata, experientele traite ne schimba in continuu perspectivele, gusturile, conceptiile. Suntem modelati in mod continuu, si e bine sa ne prindem din timp pentru a reusi sa ne descotorosim de eventualele obiceiuri proaste, atitudini ostile si prejudecati nefondate.

    Si ca sa ne intoarcem la nota mai vesela cu care am inceput, ce poate fi mai "summerish" decat o fusta plisata intr-un galben puternic? Fie ca o porti dimineata sau seara, pe plaja sau in dupa-amiezi toride, la birou sau in parc, te vei incarca cu energie transmisa de culoarea vibranta si te vei simti libera in adierile usoare ale vantului ce-ti vor infoia usor pliurile fustei!

    Si pentru a va bucura si voi de ea, o puteti gasi de vanzare AICI!

I was wearing Zara top, Asos skirt for sale HERE and Steve Madden wedges!










3 comments :

  1. Pretty colors!

    http://ruedetreschic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. this is the cutest summer look honey! xoxo

    stylemeetsbeauty.blogspot.ro

    ReplyDelete
  3. Stiu fusta asta de pe Asos, mi-a placut mult culoarea ei :X Numai ca eu fug de materialele plisate, se calca ffff greu :))) :*

    http://visiononfashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...