The Street: Perfect day for doing absolutely nothing

Monday, July 7, 2014

Perfect day for doing absolutely nothing

Si a mai trecut inca un weekend de vara... uite asa am ajuns la mijlocul verii, la mijlocul anului. Si parca totul s-a intamplat asa repede, nu am avut timp sa ma gandesc la nimic, nu am organizat  nimic pentru vacanta. Partea buna e ca nu am nevoie de prea mult timp ca sa organizez alte activitati, asa ca acesta va putea fii trecut in istoria mea cu siguranta unul dintre celi mai agitati si aglomerati ani.

Ca sa revenim la lucruri mai placute si anume la "frecat menta", mai  jos am prezentat o tinuta perfecta pentru aceasta activitate in dupa-amiezile placute de vara.

Topul/rochia este de vanzare in sectiunea SHOP MY CLOSET , de asemenea si sandalele mov cu barete.

I was wearing Sheinside dress, leather sandals, Zara jeans and Mango bag!










4 comments :

  1. Super chic outfit-ul tau! Imi plac la nebunie pantalonii si topul. ;) Frecatul mentei este esential pentru o viata plina de liniste!:)))

    ReplyDelete
  2. O alegere tare indrazneata dar atat de fashion, de diferita. Felicitari, esti superba!
    http://www.xcentrica.ro/cum-purtam-culorile-neon/

    ReplyDelete
  3. beautiful outfit! i like your style

    www.ida-alexiina.blogspot.fi

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...