The Street: Stripes

Friday, July 11, 2014

Stripes

    Nu sunt o mare adepta a rochiilor, de obicei le port doar la evenimente speciale dar aceasta rochie mi se pare atat de relaxata si de confortabila incat am purtat-o de doua ori luna trecuta :)))). Ce-am vrut sa spun e ca port rochii foarte rar, iar in timpul zilei si mai rar dar ca rochia aceasta este facuta dintr-un material foarte racoros si nu se muleaza pe nici o parte a corpului ca sa ma incomodeze.

    Deabia astept sa se termine saptamana sa pot incepe un alt weekend plin de activitati blogger-esti :). Incerc de ceva timp sa-mi organizez si garderoba pentru ca am atat de multe lucruri de impartit si cu voi, dar nu reusesc sa le etichetez... Sper sa am vesti bune luni :)

   I was wearing Zara dres, Boutique 9 shoes!













6 comments :

  1. Te prinde foarte bine rochia :)

    ReplyDelete
  2. Frumoasa tinuta! De unde e gentuta?

    ReplyDelete
  3. Foarte faina rochia asta, a fost si pe wishlist-ul meu, geanta e super!!

    http://www.newtouchofcolor.com/color-block-fusta-pantaloni-si-printul-floral/

    ReplyDelete
  4. You've such a wonderful hair's color!
    And I really love your bag :)

    http://maryaniskina.livejournal.com

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...