The Street: If I were a boy

Friday, November 28, 2014

If I were a boy

Jingle bells, 
Jingle bells

This is the sound of my heart these days, it goes like this instead of boom, boom!

   Sunt asa entuziasmata ca incepe sezonul sarbatorilor de iarna.  Tot ce mi-as mai putea dori ar fi un strat de 30 de centimetri de zapada si... un buget mai generos daca nu se poate nelimitat pentru a-mi decora casa mea cea noua si draguta in ton cu sezonul.

    Deci stiu ca voi avea o atmosfera festiva in urmatoarele saptamani in casa, stiu ca va fi decorata extraordinar, stiu ca voi bea multe pahare de vin, stiu ca voi asculta zeci de playlist-uri de sezon, stiu ca fetita mea va avea cel mai mare ciorap de agatat deasupra semineului, eu, ca de obicei voi fi minunata si rochia mea va fi exceptionala dar ca totul sa fie perfect, subtil, ii sugerez si sotului meu doua tinute care se vor integra perfect in conceptul meu.

    Nu vreau sa vad doamne elegante care au acordata interes evenimentului alegandu-si cu grija toalete deosebite,  insotite la petreceri de domi in jeansi sau si mai rau, cel mai rau... - SHOCK -, adidasi.

    Asa ca de data asta m-am gandit la ei si trebuie sa fiu sincera ca am fost putin impinsa de la spate de la cei de la Bonobos care m-au rugat sa le propun si domnilor niste variante de tinute pentru sarbatori.

    Asa ca in functie strict de preferintele personale aveti mai jos doua propuneri, dominlor:

    Prima varianta pentru o petrecere intr-un cadru mai intim, printre prieteni si alaturi de familie, acasa. E musai sa va invartiti in jurul unei canapele tapitata cu velur verde inchis, de preferabil sa plimbati de colo colo un pahar cu whisky in mana, sa aveti un parfum discret dar bine definit si neparat pe coloana sonora sa fie ceva gen Al Green sau Bing Crosby. 



    Ca o a doua varianta va propun un tuxedo clasic. Acum ca sa fiu sincera pana la capat, trebuie sa ai o silueta perfecta ca sa-mi placa look-ul acesta. Cat despre styling nu sunt multe de spus; o camasa uni perfect fitted, o cravata sau un papion simplu, o pereche de pantofi eleganti. Dar degeaba povestim pentru ca efectul final il vor da detaliile, finisajele si atitudinea.
Aveti in planuri vreo chermeza cu staif de sarbatori, this is how you do it  !






1 comment :

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...