The Street: Where was I?

Monday, August 17, 2015

Where was I?


...Si imediat a trecut si vara, cel putin din punct de vedere calendaristic.

    Pentru mine au fost cateva luni haotice, pline de neprevazut, solicitante. Am trecut, printre multe altele, si printr-un proces de introspectie care m-a facut sa-mi schimb prioritatile si sa-mi dozez altcumva timpul si energia, in general resursele.

    Am cunoscut foarte multi oameni si ca norocul am intalnit si tipologii diferite fata de cele pe care le cunoscusem pana acum, am aplicat tehnici de comunicare si abordari pe care pana acum le cunosteam doar in teorie si spre surprinderea mea am constatat ca poti schimba perceptia sau abordarea altora prin felul in care tu reactionezi in fata lor sau ii abordezi (tot timpul am considerat ca atitudinea oamenilor din jurul tau poate fi o reflexie a comportamentului tau fata de ei, mai ales daca ai tactica si rabdare;trei ani de practica cu un copil mic m-au ajutat in dezvoltarea unor abilitati de comunicare :) ).

    Dar cel mai important lucru pe care l-am aflat e acela ca daca esti dispus sa faci eforturi, ai o ambitie de neclintit si poti sa depasesti micile obstacole, ai un tonus psihic pozitiv, esti deschis si stii sa primesti sau sa interpretezi sansele din jurul tau, practic nu exista nimic intre tine si lucrurile pe care ti le doresti.

    Perseverenta si dorinta de a evolua sunt trasaturile de caracter necesare pentru a obtine mici satisfactii in viata (acele mici bucurii care impreuna pot defini o viata ca fiind fericita) , insa acestea nu dau rezultate daca stau pe o fundatie construita din frustrari, nemultumiri, rautate si agresivitate.

    O mana intinsa altcuiva sau o ureche dispusa sa asculte nu inseamna un pas inapoi, un bolovan legat de picior sau timp pierdut ci intotdeauna duc catre experiente noi. Iar daca stii sa fructifici aceste experiente asta se numeste evolutie, nicidecum stagnare. Cei ce nu stiu sa extraga lucruri noi sau invataturi din propriile lor experiente fie ele si negative sau chiar din experientele altora vor avea un drum ingreunat in viata plin de hopuri si cazaturi acumuland frustrari si invidii si nemultumiri.










1 comment :

  1. Super cute top!

    Have a great start of the week :)
    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ReplyDelete

Only your good thoughts land here!

Share it!

You may also like

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...